Marthes-mat blogg

søndag 9. oktober 2011

Søndagsmiddagen

Kjære Dagbok
Kristine var så hemmelighetsfull i går på hva vi skulle spise til middag i dag. Det viste seg at hun hadde avtalt med søs om middagen i dag. Søs ringte og sa at vi ikke skulle lage middag i dag men vente til hun og Anders kom innom ved 14. tiden.

Da søs og Anders kom hadde hun med seg varm mat pakket inn i aluminiumspapir. Hun hadde laget ferdig hjemme lammekoteletter, poteter og hjemmelaget grønnsaksblanding.

Det var en veldig god middag. Lammekoteletter skal jeg også huske på å skrive opp på handlelisten vår på torsdag. Etter middagen gjorde jeg i stand en porsjon som Lene fikk da hun kom hjem fra arbeidet.

Jeg kjenner at jeg er sliten i kroppen og vurderer om jeg skal krype opp i sengen og legge meg under dyna og slappe av noen timer.