Marthes-mat blogg

onsdag 16. november 2011

Ekte kjærlighet


Kjære Dagbok
(Marthe 14år) Er jeg pen?
(Lene 15 år) nei
(Marthe) Vil du være med meg for alltid?
(Lene) nei
(Marthe) Ville du gråte hvis jeg gikk bort?
.....................(Lene) nei

Marthe hadde hørt nok og ble skadet, gikk hun bort med tårene som rant nedover ansiktet hennes.

Lene grep Marthe i armen

(Lene) Du er ikke pen, du er vakker
(Lene) jeg ikke ønsker å være med deg for alltid, jeg trenger å være sammen med deg for alltid

(Lene) Og jeg ville ikke gråte hvis du gikk bort, ville jeg dø!
(Lene hvisker) Vennligst bli hos meg
(Marthe hvisker) selvfølgelig

(Lene hvisker) Elsker Deg
(Marthe hvisker tilbake) Jeg også.

Jeg og Lene har vært bestevenner helt fra vi var barn. Nå er jeg snart 25 år og Lene er 26 år og vi holder sammen ennå. Vårt forhold er sterkt bygget. Vi vet som oftest hva den andre av oss tenker og er alltid enige om det vi foretar oss av aktiviteter.