Marthes-mat blogg

tirsdag 13. september 2011

Vår favoritt vant valget i Oslo

Kjære Dagbok
I natt når valgresultatet var klart for Oslo ble det stor jubel her hos oss. Vår favoritt vant valget og han blir sittende som ordfører i byen. En av grunnene til at vi stemte Høyre er at vi ønsker valgfrihet også innenfor helsetjenester.

Hvis jeg vil betale for BPA tjenester selv hvorfor skal jeg ikke få lov til det uten å bli tvunget over på kommunale tjenester med fremmede ansatte som skal bestemme hvilken tjeneste jeg behøver i hverdagen min.

Men det er ingen selvfølge at vi skal stemme Høyre ved stortingsvalget. Vi følger godt med i politikken og det kan hende at etter en total vurdering at vi stemmer på Arbeiderpartiet.

Jeg har kjøpt bløtkake og i kveld skal vi spise kake og feire det gode valget sammen med familie og gode venner.