Marthes-mat blogg

onsdag 10. august 2011

Onsdag 10.08.2011 Behandlingsdag

Kjære Dagbok
I dag var den andre onsdagen etter ferien jeg har vært hos min fysioterapeut for behandling. I dag ville søs være med og det fikk hun lov av meg. Søs er så snill og grei at jeg gjerne vil ha henne med meg til behandlingstimen.

Hun kom å hentet meg kl 09:00 for i dag hadde jeg time kl 10:00. Søs hjalp meg med å kle av meg joggedressen og alt sammen og hjalp meg opp på behandlingssengen til fysioterapeuten kom inn.
Etter at hun hadde gitt meg massasje på ryggen og nedover høyre ben og gjort mange øvelser med meg fikk jeg kle på meg igjen. Hun syns jeg hadde gjort fremskritt siden jeg begynte hos henne for snart 2 år siden.

Da vi var på tur hjem ville søs ha med meg hjem til seg for å lage lunsj til meg ettersom jeg var alene i dag. Det hadde jeg ikke noe lyst på for jeg var trøtt og sliten etter behandlingen og ville helst hjem så jeg kunne krype opp i sengen for å slappe av. Det sa jeg til søs og hun forsto meg.

Vel hjemme hos meg fant jeg frem nistepakken som jeg lager kvelden før, kokte ei kanne med te vann og tok dette med til sengen min. Da jeg hadde spist og drukket te tenkte jeg å slappe av noen timer men det gikk som det pleier, jeg sovnet og vaknet igjen rundt kl 15:00. Da var det å komme seg opp av sengen og begynne å lage middag til Lene kom hjem fra arbeidet kl 16:30.

I dag laget jeg en enkel middag, som besto av hjemmelagde vegetarburgere, potetsalat og grønnsaksblanding.