Marthes-mat blogg

lørdag 13. august 2011

Endelig startet naturistbadingen i dag

Kjære Dagbok
I dag startet endelig de opp igjen med naturistbadingen i svømmehallen. Men istedenfor at det skulle være hver 14. dag skulle dem prøve med dette tilbudet hver uke. Hurra sier jeg. Da har jeg fått en mulighet til å trene i vann hver lørdag hvis noen har tid til å bli med meg. Kristine, Lene og søs har tilbudt seg å stille opp for meg. De også liker å bade / svømme nakne i bassenget.

I dag var mamma med oss også. Pappa var hjemme og var kokk, han laget middag til vi kom hjem igjen.

Lene og søs holdt på med vanndansen sin og snille Kristine hjalp meg med mine øvelser jeg gjør i vannet. Jeg traff også igjen hun jenta på 16 år som jeg ikke husker navnet på. Hun også hyggelig og grei og ville også hjelpe meg i vannet.

Hun var der alene i dag, for begge av hennes foreldre jobber og har ikke så mye tid til henne og at hun heller ikke har så mange venner som liker henne sa hun til oss i dag. Jeg syns litt synd på henne for hun er kjempekoselig jente så jeg inviterte henne hjem til oss i morgen på middag. Hun ble kjempeglad. Vi var i bassenget i 90 min og vi brukte god tid i dusjen og garderoben etterpå.

Da vi kom hjem hadde pappa laget middag som i dag besto av kokt laks, poteter og grønnsaker. Etter jeg, Lene og Kristine hadde spist dro vi hjem til vår leilighet. Nå er ikke det så langt unna mine foreldre ettersom vi bor i kjellerleiligheten hos dem. Da vi kom inn til oss igjen var vi alle 3 slitne og trøtte så vi krøp til sengs for å slappe av. Kristine krøp opp i sin egen seng inne på boden som vi har ved siden av badet.

I kveld har vi spist grillet kylling med agurk, tomat salat og pommes frites. Til maten delte vi en flaske god hvitvin.