Marthes-mat blogg

torsdag 16. juni 2011

Populær Dagbok

Kjære Dagbok
I dag har jeg sjekket hvor mange som har vært på besøk på bloggen, Min Åpne Dagbok. På statistikk står det at fra 16. mai og til i dag 16. juni har det vært 1292 besøk. Det er helt fantastisk at så mange har valgt å lese det jeg skriver.

Nå leste jeg på bloggen til Maria Amelie at hun har 400-500 besøk siste måned. Men jeg syns hun er bedre enn meg til å skrive, så jeg sitter her nå og undrer hvorfor så mange vil lese min blogg.

Min gode venninne Kristine mente det var for at jeg skriver helt åpent, ærlig og ikke syter og klager på bloggen min at så mange fatter interesse og vil lese det jeg skriver.

Dette var noe som jeg hadde bestemt meg for da jeg begynte å skrive Min Åpne Dagbok at den skulle innholde så mye åpenhet og ærlighet fra min side som jeg ønsker å dele med de som leser bloggen min.

Mine foreldre lærte meg og min søster da vi var barn at fortell alltid sannheten uansett hvor ille den kan være, er det mye bedre å fortelle slik det er og ikke begynne å lyve. Det er helt sant.

Kjære Lesere: Hvis jeg ikke har skrevet noe i Min Åpne Dagbok når dere er innom meg her, så da lider jeg av Blogg Koma. Men det bruker å gå fort over når jeg får tenkt litt hva jeg skal fortelle til Dagboken min.

Til alle dere 1292 som har lest Min Åpne Dagbok vil jeg si Tusen Takk.