Marthes-mat blogg

torsdag 5. mai 2011

Marthe og Lene pakker reisevesken

Kjære Dagbok
Lene fikk innvilget visum til Russia i dag og da skal hun sammen med meg og mor være med å følge Nadia hjem til St. Petersburg i morgen. 

Lene var hos legen i dag og ble nektet å begynne på jobb igjen på mandag men vente ut uken. Så nå har vi pakket reisevesken og Lene vært i banken og vekslet penger inn i Euro som vi tar med oss i tillegg til visa kortet.

Jeg tenkte når vi kommer til St. Petersburg i morgen å kjøpe ny laptop til Nadya som gave fra oss. Den hun har nå er eldgammel og hun trenger en ny syns vi.

Far skal passe på Stine pusen min i helgen mens vi er borte. Han har gjort det før og pusen liker seg hos han.

Jeg skal prøve å besøke FaceBook gruppene mine i helgen med Nadys nye laptop hvis jeg får tid til det, noe jeg tror litt ut på kvelden.

Nå skal Lene og jeg i dusjen sammen og etterpå sove nakne under den samme dyne som vi bruker å gjøre for i morgen må vi opp tidlig for å få tid til å gjøre oss reise klare.