Marthes-mat blogg

onsdag 30. mars 2011

Onsdag 30.03.2011 Behandlingsdag

Kjære Dagbok
I dag har jeg vært på ny behandling. I dag var det søs som kom og hentet meg og kjørte meg til fysioterapeuten. Søs hadde lyst på å være med i dag for å se hvordan behandlingen gikk med meg. Da vi kom frem måtte jeg kle av meg igjen som jeg må når jeg er hos fysioterapeuten. Søs hjalp meg opp på behandlingssengen og fysioterapeuten satte i gang med meg. Jeg har skrevet om denne behandlingen jeg får før, så jeg vil ikke gjenta den her nå. Men etter fysioterapeuten var ferdig med meg var jeg veldig sliten og trøtt så søs måtte hjelpe meg med å få på meg igjen joggedressen min.  Så kjørte hun meg hjem.

Da jeg kom hjem måtte jeg krype opp i sengen og slappe av en liten stund. Etter en stund vaknet jeg og sto opp for å begynne med middagen. Lene hadde vært på nattvakt og sov da jeg begynte med middagen. I dag spiste vi kokt torsk med gulrøtter og poteter. Etter middagen gikk Lene tilbake til sengen for å sove til kl 18:00. Hun skal på jobb kl 22:00 til 08:00 i morgen. Når hun går av vakt i morgen tidlig har hun fri til mandags morgen. Da skal hun ha dagvakter. Noe hun ikke gleder seg til for hun liker best å jobbe om natten. I natt skal jeg sove alene sammen Stine, katten min.  

I kveld skal jeg skrive handlelisten for i morgenkveld skal også jeg være med når Lene handler inn mat for hele uken. Vi skal på butikken etter vi har spist middag i morgen. Det er min jobb å skrive handlelisten og lage middag hver dag. Lenes jobb i leiligheten er og ”passe” på meg og vaske. Noe hun også liker godt. Vi har hver vår bankkonto, men 1 felleskonto hvor vi overfører penger til mat, boligutgifter og diverse annet vi trenger. Vi syns dette er en veldig grei ordning.