Marthes-mat blogg

mandag 28. mars 2011

Mandagsrapport

Kjære Dagbok
I dag har jeg vasket klær og fått unna noe av det arbeidet som har ligget og ventet på meg når jeg var akutt syk. Jeg syns det går bedre med meg for hver dag som går, men mine smerter i kroppen har kommet frem igjen. Da må jeg igjen begynne med disse akutt smertestillende sprøytene som jeg trenger hjelp til å få satt. Lene skal på nattvakt denne uken igjen og Kristine skal sove over hos meg i natt. Lene setter sprøyten på meg før hun reiser på arbeidet i kveld.

Elena tilbød seg å sove over hos meg i natt men jeg sa nei takk, da vil jeg heller være alene uten den mase jenta på besøk. Slik som hun maser kan nesten tro at hun pådrar sine pasienter en alvorlig hjertesykdom. Det er best hun holder seg sammen med mine foreldre mens hun er i Norge.

I morgen kveld vil mor at jeg skal bli med henne på treningsstudioet og trene. Jeg har lyst og tror jeg skal det hvis søs også blir med.

Tenkte jeg skulle se på tv2 zebra kl 20:00 i kveld for da går det opp igjen en av de gamle Olsenbanden filmene jeg liker å se på. Har sett de mange ganger før, men det er like moro hver gang syns jeg. Kristine skulle komme rundt kl 19:45 så da får jeg nå rulle ut på kjøkkenet og få satt den pizzaen i ovnen så vi kan kose oss med pizza mens vi ser på Olsenbanden.