Marthes-mat blogg

onsdag 23. mars 2011

Onsdag 22.03.2011 Behandlingsdag

Kjære Dagbok
I dag har jeg vært til behandling etter å ha vært borte i 2 uker. Espen kom og hentet meg som avtalt og ble med meg dit. Jeg har skrevet om hva denne behandlingen går ut på før på bloggen min så jeg vil ikke gjenta dette nå. I dag tok behandlingen 2 timer ettersom jeg ikke har vært der på 2 uker. Jeg var så sliten etterpå at jeg måtte be Espen om å kle på meg etter behandlingen var slutt.
Han kjørte meg hjem og som vanlig var han sulten så jeg laget favoritt maten hans, karbonade smørbrød med egg, tomat og agurk.

Da han hadde reist krøp jeg opp i sengen og slappet av noen timer. Lene hadde kommet fra nattvakt kl 09:00 og sov da jeg kom hjem kl 12:00
Da jeg vaknet rundt kl 15:00 begynte jeg med middagen. I dag hadde jeg tatt opp vegetarsuppen fra fryseskapet som jeg varmet opp og kokte poteter til som jeg hadde opp i suppen. Lene sto opp kl 16:00 og vi spiste middag sammen.

Etterpå gjorde jeg noe arbeid på nettet. I kveld reiste Lene på jobb kl 21:00 hun begynner på nattvakt kl 22:00 til kl 08:00 denne uken frem til torsdag morgen. Etterpå har hun langfri til tirsdag før hun igjen skal på nattvakt.

I kveld kommer søs over igjen for å sove hos meg. Hun reiser fra meg kl 07:30 hver morgen på jobben. Når hun står opp kl 05:00 om morgenen drar hun selvsagt meg også ut av sengen og inn i dusjen. Men jeg bruker å legge meg igjen når hun har reist.

I morgen torsdag skal jeg begynne å flytte innholdet fra bloggen min over på min egen hjemmeside, pluss jeg må jobbe litt med noe jeg liker å drive med. Jeg må også huske på å skrive mail til mine søskenbarn i Moscow og fortelle hvordan det går med meg.