Marthes-mat blogg

mandag 28. februar 2011

Weekend Rapport

Kjære Dagbok
Denne helgen inviterte vi Kristine til å være hos oss. Hun kom rett fra jobben på fredagskvelden. Jeg hadde laget hjemmelaget pizza som vi tre jenter koste oss med.

På lørdag fikk Kristine bli med oss, meg, Lene, min søs og mor på naturist bading i svømmehallen. Det gikk veldig greit. Var veldig spent på hvordan Kristine ville reagere når hun måtte være naken sammen med mange andre i dusjen og i bassenget men det fungerte bra. Det så ut at hun koste seg å bade naken. Kristine hjalp også meg med noen av mine treningsøvelser i vannet. Mor fortalte henne hvordan det skulle gjøres.
I dusjen etterpå hjalp Kristine meg med praktiske oppgaver som at hun fikk lov av meg å såpe inn hele kroppen min.

Når vi kom hjem etterpå laget jeg og Lene gryterett til middag. Litt senere på kvelden så vi en film på Canal+ før vi alle sovnet.

På søndag skjedde det ikke så mye. Ikke annet enn at jeg lærte Kristine å lage grillet laksfilet til middag. Etter middagen måtte jeg trene, Lene hjalp til så godt hun kunne. Senere på kvelden kjørte Lene Kristine hjem.