Marthes-mat blogg

mandag 14. februar 2011

Svart mandag

Kjære Dagbok
I dag har jeg igjen hatt en av mine verste dager igjen . Har hatt enorme smerter i kroppen. Far trodde det kom av all den treningen som Elena utsatte meg for da jeg var i Moskva.

Lene kom hjem fra arbeid kl 09:00 i dag etter nattvakt på sykehuset. Denne uken arbeider hun nattvakt fra kl 22:00-08:00 med fri på fredag så vi kan ha lang helg sammen.

Men som sagt, i dag har lille Marthe ikke vært noe særlig pigg. Lene ringte etter en av mine pers ass og Espen kom over og hjalp meg i dusjen i dag. Ja Kjære Dagbok det er veldig Sjelden at Espen får lov å bruke såpesvampen på mine intime kroppsdeler da jeg klarer å vaske meg der selv, men i dag måtte han få lov av meg for jeg klarte det ikke selv. Espen er veldig sterk og når han løfter meg opp fra stolen føler jeg meg som ei filledukke. Etter dusjen og kledde Espen på meg joggedressen og laget nistepakke til meg som jeg tok med meg til sengekroken vår. Han hjalp meg opp i sengen og etter han hadde reist tok jeg 2 Paralgin Forte og sovnet etter rundt 20 min tror jeg.

Lene vekket meg rundt kl 15:00 tror jeg. Da hadde hun laget middag, eggomlett med pølsebiter som ble servert med salat av tomat, agurk, mais, erter. Veldig godt syns jeg.

Etter middagen var jeg innom Facebook en tur, sjekket også noen russian aviser om det sto noe nytt om Maria, det gjorde det ikke.

Søs kommer over i kveld, hun skal sove over hos meg så jeg ikke skal være alene når jeg har disse smertene. Jeg håper at jeg er bedre i morgen så jeg kan begynne igjen med noe nyttig arbeidet som jeg har som venter på meg.

Svar til Karin
Jeg vet ikke om jeg vil ta din henvendelse seriøst for da hadde det vært bedre at du sendte meg en mail. Men jeg skal svare deg her. De som hjelper meg er mine venner og hvis jeg velger privat pleie for så betale det med mine egne penger må det bli min sak.