Marthes-mat blogg

lørdag 31. mars 2012

Jentegjengen i paradiset


Kjære Dagbok
Nå er vi i vårt paradis i Spania, vi bor i sommerhuset til mamma og pappa. De som er med hit på påskeferie er: Jeg, Lene, Kristine, Nadya, søs, Anders (søs samboer) mamma og hennes venninne.
Jeg reiser alltid på første klasse på flyet for jeg liker å sitte godt, Lene er alltid med meg her. De andre har økonomi billetter.

Da vi kom oss hit til huset ble alle klær på kroppen fjernet slik at vi er nakne i solen. Men først var det på med sol krem så vi ikke skulle bli solbrente. Vi jentene hjalp hverandre med å smøre oss inn. Etterpå var det ut på verandaen og slappe av med godt drikke og mat.

Vi skal ikke ut å spise i kveld for vi er slitne etter den lange reisen. I morgen har vi planlagt å sole oss på stranden hele gjengen. Og senere på kvelden ut å spise en god middag.

Det er naturist område her vi er som betyr at vi soler oss nakne. Kun når vi er ute på byen for å spise eller handle bruker vi litt klær på kroppen. Det er også et stort svømmebasseng her så jeg skal trene der i morgen.

Det er 3 soverom i dette huset som betyr at jeg, Lene, Kristine og Nadya deler 1 rom. Søs og Anders et annet rom og mamma og hennes venninne det siste rommet.

Om liten stund skal Kristine og jeg ut på en liten tur i område mens mamma og Lene lager middag.

Vi skal være her til mandag 9. april, da reiser vi hjem. Men jeg skal fortelle deg Kjære Dagbok om alt vi foretar oss her nede, vel nesten alt.