Marthes-mat blogg

mandag 2. januar 2012

Nytt år og nye muligheter


Kjære Dagbok
Nå er bare det nye året noen dager gammelt og mange undres hva dette året vil bringe av glede eller tårer. Men 2012 er et nytt år med mange nye muligheter for alle på denne jordkloden. Selv om man treffer på problemer i livet sitt skal man prøve å løse dem på en positiv metode selv om det ser helt umulig ut i startfasen.

Jeg har ikke gjort så mye spennende i dette nye året ennå. I ettermiddag var jeg hos min fysioterapeut for behandling og trening. Kristine var med meg som sjåfør og assistent. Etterpå reiste vi hjem og begynte å lage en stor kjele med lapskaus som vi hadde til middag i dag. Lene sov da vi kom hjem, hun har nattvakt denne uken startet på jobb på søndagskvelden og går av vakt på fredagsmorgen med fri i helgen.

Nå snart skal jeg og Kristine lage oss nattmat vi skal kose oss med mens vi ser på en dvd film med Bud Spencer og Terence Hill. Det er pappa som eier alle disse filmene, men jeg låner dem når vi skal ha en gøyal film å le av.

Kristine har hentet mer studieoppgaver som hun skal jobbe med hjemmefra denne uken også. På fredag skal hun ha en liten eksamen som består av de hjemmeoppgavene hun har jobbet med de siste 4 ukene.

Jeg syns det er kjedelig å sove alene om natten når Lene har vakt, men det er ingenting jeg kan gjøre med det utenom å sove litt lenger utpå dagen når Lene legger seg ved siden av meg når hun kommer hjem utpå morgenen. Derfor trekker jeg ut sovetiden nå slik at jeg også får sovet litt lenger enn jeg bruker denne uken.