Marthes-mat blogg

onsdag 4. januar 2012

Når dag blir natt


Kjære Dagbok
Når Lene har nattvakt denne uken og sover om dagen fant jeg på en grei måte at vi kunne sove sammen. Jeg har denne uken snudd opp ned på døgnet. Jeg ligger etter med mitt arbeid og da jobber jeg om natten denne uken og sover om dagen. Har ikke noen dag planer denne uken så det går bra.

Kristine har gjort det samme som meg. Hun sover om dagen og arbeider med sine studieoppgaver om natten sammen med meg. Denne ordningen vil bare være denne uken. Fra neste uke vil vår døgn rytme være normal igjen.

Vi skal ikke ut å handle inn matvarer før på fredagsettermiddag når vi alle 3 er oppe fra sengen. Jeg liker å handle på kvelden mye bedre enn på dagtid. Vanligvis er det Lene og Kristine som reiser å handler med min handleliste for da går det mye fortere enn jeg skulle ha vært med. Men noen ganger vil jeg være med slik som på fredag.