Marthes-mat blogg

søndag 17. juli 2011

Rapport fra ferieparadiset del 2

Kjære Dagbok
Fredag morgen var jeg i helt fin form igjen etter at jeg drakk for mye vin på onsdagskvelden og ble så syk etterpå. Nesten hele torsdagen tilbrakte jeg i sengen og alle mine planer vandret rett til helvete. Nå vel, dette var en erfaring som jeg gjerne skulle ha klart meg uten.

På fredag og lørdag var vi tilbake i bassenget hvor jeg trente i 3 timer med hjelp av Lene og Kristine slik at jeg fikk gjort mine øvelser på riktig måte. Etterpå satte vi på oss litt klær og vandret til dette gatekjøkkenet hvor de har så god og billig mat. Vi har spist middag der nesten hver ettermiddag denne uken. Vi var også en tur innom markedet og handlet litt småsaker vi trenger. Resten av disse dagene oppholdt vi oss i solen nakne slik at vi er hel brune uten noen form for hvite striper etter bikini eller badedrakt.

Lørdagskvelden laget vi oss hjemmelaget pizza med masse grønnsaker og ost som vi spiste sammen med vin. Men denne gangen drakk jeg kun et glass med hvitvin og når glasset var tomt ble det cola på meg.

Søndag har vi slappet av i solen og vi har hatt det gøy sammen i bassenget. Kristine hjalp meg med treningen mens Lene og søs lekte vann ballett i vannet. Jeg og Kristine satt ute på verandaen i dag og spilte kort. Den som tapte måtte helle et glass vann over hodet slik at vannet rant nedover kroppen og jeg tapte mange ganger. Konklusjon er at Kristine er mye bedre enn meg i kortspill. 
Klikk på bilde for stort format