Marthes-mat blogg

lørdag 30. juli 2011

Kristines bursdag

Kjære Dagbok
I kveld har vi feiret Kristines 25 års bursdag. Hun hadde bursdag 23 juli og det var planlangt at vi skulle ferie den forrige helg. Men etter det som skjedde hadde ingen av oss noe lyst på det så vi ventet til i dag.

Jeg har sett at Kristine har en eldre utgave av Nokia mobil og at hun liker å bruke min så jeg, søs og Lene kjøpte en ny Nokia N8 m/ minnekort 32GB til henne. Vi kjøpte mobilen uten abonnement så Kristine kan bruke det abonnementet hun har nå i den nye mobilen.
Hun ble kjempeglad for den nye mobilen. Nå sitter hun i sofaen og tester ut sin nye Nokia N8.

Jeg hadde bakt marsipankake, laget snitter med roastbiff, tomat, agurk og isbergssalat. Lene hadde vært på vinmonopolet og kjøpt inn noen flasker med hvitvin. Søs hadde laget kabaret med reker, fiskepudding og grønnsaker.

Kristine ville ikke ha noen av sine tidligere venninner på bursdagen sin, bare broren og moren var her hos oss i kveld. Moren ville vite hvordan Kristine klarte den BPA jobben med meg og jeg sa som sant er at hun er perfekt i den jobben. Moren og broren reiste hjem kl 20:30 i kveld. Kristine ville være hos oss en god stund til. Ok det er ok for meg og Lene for da er jeg ikke alene hjemme når Lene er på jobb.