Marthes-mat blogg

lørdag 5. juli 2014

Kjærlighetsferie

Kjære Dagbok
Denne uken har vi vært i vår gamle leilighet hjemme hos mine foreldre i Bærum. Jeg og Lene har hatt en hett og varm kjærlighetsferie bare oss to. Kristine og Maria har vært på besøk hos sin far i Sandvika, der har også Nadya og hennes søster vært.

Vi har også vært en tur på nudiststrand noen dager det har vært varmt og fått litt sol på hele kroppen. På mandag reiser hele jentekollektivet, mine foreldre til vårt ferieparadis i Spania. Nakenferie i 14 dager men dette kommer jeg tilbake i neste innlegg til deg.
Min søs og hennes mann skal ikke være med i år, min søs er gravid og skal være hjemme, hun skal også passe på være 2 katter mens vi er borte.

Kristine og Maria har vært innom oss på sen ettermiddagen for å se om alt er bra med oss her. I går hadde dem med seg vegetarpizza fra Peppes som vi delte før de kjørte hjem til faren sin. Omsorgsfulle begge disse jentene.

Jeg og Lene har tatt livet med ro denne uken, vi har laget mat sammen slik vi bruker å gjøre, men også spist middag sammen med mine foreldre. I kveld skal vi grille, vi venter på Kristine, Maria, faren og de 2 andre jentene skal komme. Søs og Anders har kommet og holder på å varme opp grillen. De hadde med seg partyteltet i tilfelle det skulle begynne å regne slik at vi kan sitte der inne å ha det koselig sammen.


Jeg kommer tilbake med full rapport fra ferieparadiset vårt i neste uke.