Marthes-mat blogg

søndag 20. juli 2014

Borte bra men hjemme best

Kjære Dagbok
Vi har hatt en helt fantastisk naturistferie. Vi vurderer om vi skal ta ei uke til når det er høstferie på skolen men da et annet sted i Spania eller Frankrike. Jeg trente 2 ganger 1 time pr gang pr dag i bassenget for det var så artig. Lille Maria har lært seg å svømme. Hun var ikke helt enig med å hoppe ut i bassenget den første dagen men fant fort ut at dette var gøy.

Vi har blitt helbrune over hele kroppen etter å ha vært i solen nesten hele tiden, på stranden og inne på naturistområde. Vi har spist god mat og godt drikke hver eneste dag. Litt klær kjøpte vi også med oss fra Spania. Vi kjøpte også med oss vin som der er billig men rådyr her i landet.

Vi jentene har passet godt på hverandre så vi har hatt nok solkrem på oss så vi ikke skulle bli solbrent denne gangen. Så vi smurte inn hverandre flere ganger pr dag for å være på den sikre siden.

Stine pusen har så glad og lykkelig av å se meg da jeg kom til leiligheten vår hjemme hos mine foreldre. Min søster satt der med Stine og ventet på meg og Lene. Kristine og de andre jentene er borte hos hennes far i Sandvika.

I morgen skal vi til Svinesund og fylle opp våre 2 biler med billig mat og godt drikke før vi på tirsdagskvelden kjører nordover til huset i skogen. I dag sov vi lenge og har ligget ute i haven for å få mer sol på hele kroppen. Pappa har vært kokk og laget min favoritt middag, fiskeboller i hvitsaus og ny poteter vi har spist for kort tid siden.

Søs og Anders har kommet de planlegger om å grille her i kveld. Jeg har krøpet opp i køya fordi jeg begynner å få litt vondt i ryggen igjen og da må jeg ligge / sitte godt og slappe helt av en stund. Flyreisen tok på selv om jeg og Lene alltid reiser på første klasse for der er det bedre plass til den lille rullestolen min og bedre seter.

Jeg har ikke helt bestemt meg om jeg skal være med på turen i morgen, har lyst å bli her med Stine, Maria og hennes pus så får vi heller finne på noe å gjøre her borte i morgen. Mest sannsynlig kommer vi til å sove / slappe av til jentene kommer tilbake langt ut på ettermiddagen.


Ha fortsatt en fin ferie mine lesere.