Marthes-mat blogg

lørdag 7. april 2012

Late dager i paradiset


Kjære Dagbok
Her i paradiset har vi noen late dager der vi gjør minst mulig. Vi er i solen og koser oss hele dagen. Jeg og Kristine trener i bassenget 2 ganger om dagen mens Lene, Nadya, Anders og søs leker seg i vannet. Vi ligger på stranden og titter på pene nakne jenter også.
Kroppene våre har blitt hel brune noe som vi er meget godt fornøyd med.

Men vi holder oss for det meste på verandaen i solen og spiller kortspill og brettspill. Jeg taper nesten alltid i kortspill og må tåle den strenge straffen for det som er at et glass med vann med isbiter helles over hodet mitt og renner nedover min nakne kropp med isbitene også. Jotakk jeg vet jeg er en dårlig taper men jeg blir ikke sint for det. Kristine vinner nesten alltid når vi spiller kort sammen.

Kristine er helt fantastisk, hun jobber mer enn hun trenger og hun vil ikke ha mer i lønn enn den avtalen vi har sammen. Hun passer godt på at jeg får i meg nok drikke i varmen og at kroppen min ikke blir solbrent hun påfører meg sol krem mange ganger om dagen. Lene syns dette er helt topp for da kan hun også få litt ferie. Jeg og Kristine har det veldig artig sammen når vi ligger på stranden og smug titter på de andre jentene som soler seg nakne. Nadya er også med noen ganger.

På ettermiddagen så vil Lene ha meg for seg selv så da holder Kristine og Nadya seg sammen med diverse aktiviteter.

Vi har vært ute på shopping men prisene her nede er like høye som de var i sommer. Men vi har fått kjøpt oss klær som ikke selges hjemme. Jeg fikk kjøpt en fin joggedress som ser ut som en fangedrakt, det vil si med sorte og hvite striper. Vi kjøpte oss også gjennomsiktige t-skjorter. Disse passer nok best å bruke når vi er hjemme for uten bh under så vil brystene være helt synlige og det er ikke sikkert at alle setter pris på å se.

I kveld påskeaften skal vi pynte oss med litt klær på kroppen. Mamma er i gang med å steke lammestek som vi skal spise til middag nå snart. Til dessert skal vi ha eksotiske fruktsalat. Til drikke blir en meget god spansk vin. Middagen skal vi spise ute på verandaen.