Marthes-mat blogg

onsdag 13. april 2011

Onsdag 13.04.2011 Behandlingsdag

Kjære Dagbok
I dag har Lene kjørt meg til fysioterapeuten for behandling. Hun er sykmeldt fra jobben og ville være med meg i dag. Så i dag har Lene sittet og sett på sin samboer ligge helt naken på behandlingssengen under massasje og treningen.

Lene hopper rundt på krykker, hun har fått beskjed av legen å holde seg i ro men hun klarer ikke å sitte rolig hele dagen så i dag ville hun være med meg. Jeg syns det var koselig for det er lenge siden hun har vært med meg på behandling.
 
Etter behandlingen på tur hjem reiste vi innom en cafe og kjøpte oss lunsj.  Etterpå tok vi oss en kjøretur og var hjemme igjen til kl 14:30 og jeg kunne begynne med middagen. Etter middagen krøp vi begge opp i sengen og slappet av til kl 18:30 før vi sto opp igjen. Dagen i dag har vært veldig fin. Nå skal vi snart spise pizza som vi handlet på tur hjem.

På mandag kommer mitt søskenbarn Nadya. Hun er 24 år, bor og jobber i St. Petersburg. Hun skal være hos oss på lang påskeferie, helt til onsdag 27 april. Hun er veldig snill og kjempekoselig jente. 

Lene er sykmeldt til 29 april så da har planene for påsken blitt forandret. Men jeg syns det er fint jeg for da kan vi ta bilturer alle 3 når Lene er også hjemme. Lene vil reise hjem til Lillehammer til påsken og da tar vi også med oss Nadya. Hun skal bo på mitt jenterom hjemme hos mine foreldre mens hun besøker oss