Marthes-mat blogg

tirsdag 26. april 2011

Kommentarfeltet stengt

Kjære Dagbok
I ettermiddag stengte jeg kommentarfeltet på bloggen min. Jeg er så jævla dritt lei at noen personer skal skrive så mye stygge og grove meldinger til meg.
Jeg kan ikke forstå hvordan totalt ukjente kan kalle meg så stygge ord. Hva galt har jeg gjort dem? Det skulle jeg gjerne ha vist.

Jeg er født i Norge, jeg er norsk statsborger (det står det i allefall i passet mitt) selv om pappa er norsk og mamma er Russian.
Det å kalle meg for russerhxxx og russerfxxxx og be meg dra meg hjem der jeg hører hjemme blir veldig mye feil.

Jeg fant ved en tilfeldigvis en blogg til ei jente (25år) som hadde skrevet mye om sex med gutten sin og jentesex med sin venninne. Men i kommentarfeltet var det ingenting av stygge meldinger, kun positive tilbakesvar på at hun var åpen og modig som ville dele sex livet sitt med andre. Jeg har aldri skrevet om sex i bloggen min, jeg skriver bare om livet mitt så jeg kan ikke forstå hvordan jeg kan krenke noen med det.

En annen sak som jeg lurer veldig mye på, hvis personer ikke liker det jeg skriver om hvorfor bruke tid på å lese og kommentere bloggen min? Det forstår jeg ikke. Det er jo bare å gå til en annen nettside

Dere som skriver stygge ting til meg har ikke den fjerneste anelse hva som foregår på naturistbading. Dere tror at det er en type sexklubb hvor alle står å glor på hverandres nakne kropper og sex i dusjen, badstue. Det er det bestemt ikke. Kanskje dere kritikere skulle avlegge naturistbad en gang så ville dere se at deres påstander ikke er sanne.

Heldigvis har jeg noen ekte gode venner som vil hjelpe meg hvis jeg blir utsatt for flere psykiske angrep i sosiale medier. Fysisk angrep på meg, jeg ville syns veldig synd på den personen hvis min søster fikk tak i den personen før politiet gjorde det. Min søster er ekspert innenfor karate og judo. (Har svart belte).

Jada, bare klag til Google om å få slettet bloggen min. Jeg har egen hjemmeside så da skriver jeg der isteden. Den hjemmesiden står oppført hos et firma så hvis dere ikke liker hva jeg skriver der, får dere klage til firmaet.