Marthes-mat blogg

tirsdag 5. april 2011

Marthe på legekontroll

Kjære Dagbok
I dag har jeg vært på kontroll hos fastlegen min. Mor kjørte meg og var med inn på undersøkelse rommet og hjalp meg med å kle av meg alle klærne. Mor hjalp meg også opp på undersøkelse sengen og fikk lagt meg ned på maven. Legen kom inn etter en stund og undersøkte ryggen og nedover det høyre benet mitt. Så måtte jeg snu meg rundt på ryggen slik at han fikk undersøkt fremsiden. Det gjorde vondt da han trykket hendene sine mot kroppen min. Etterpå kledde jeg på meg igjen joggedressen så var det inn på legens kontor hvor jeg fikk beskjed om å fortsette med hjemmetreningen og fikk resepter på mine medisiner
.
Etterpå kjørte mor meg hjem og hun sa at hun ville komme i kveld for å hjelpe meg med treningen. Det syns jeg er helt ok.
Mor kom innom noen timer senere da jeg var oppe igjen med medisinene hun hadde hentet på apoteket til meg. Etterpå la jeg medisinene i boksen min. Jeg har 2 slike medisin bokser så jeg ser når jeg begynner å nærme meg tid for nye resept eller nytt besøk på apoteket.

Da jeg kom hjem krøp jeg opp i sengen for å slappe av noen timer før jeg begynte å jobbe. Jeg har også laget middag til oss når Lene kom fra jobben kl 15:30 i dag. I dag spiste vi pizza og en salatblanding til middag.
Etter middagen bruker Lene å legge seg i sengen og slappe av et par timer etter jobben. Jeg bruker da tiden til pc arbeid hvis jeg ikke også slapper av sammen med henne. Men ikke i dag for jeg har mye pc arbeid å få unna.

I morgen skal jeg tilbake til fysio behandlingen, Store sterke Espen kommer å henter meg kl 09 i morgen.  Etterpå har han lovet å spandere lunsj på meg ettersom jeg har laget lunsj til han mange ganger da han har kjørt meg hjem og han hadde vært sulten.