Marthes-mat blogg

lørdag 29. januar 2011

Trening i svømmebasseng

Kjære Dagbok
I dag har jeg hatt trening i svømmebasseng.Jeg, Lene, min søs og mor ville være med på naturist bading i ettermiddag. I bassenget holdt Lene meg rundt brystet slik at jeg kunne ligge å flyte i vannet. Min søs og mor gjorde øvelser med mine ben slik som treneren min har forklart skal gjøres. Det er veldig herlig å kjenne vannet rundt hele kroppen.

Mor tok tak i meg og ville jeg skulle prøve å gå i vannet, det gikk noenlunde bra. Lene og søs ville heller drive med vanndans.

Etter en 1 times tid var det i garderoben og en veldig rask dusj. Liker best å dusje hjemme for i offentlig garderobe vil det alltid være noen som "stirrer" når de ser ei naken jente i rullestol. Jeg er ikke sjenert når det gjelder å være naken, men jeg liker ikke personer som jeg føler stirrer på mine intime kroppsdeler. Jeg har alltid med meg en vaskeklut som jeg legger over underlivet når jeg får denne følelsen. En gang var det ei dame som nappet kluten fra meg, hun henviste at det var forbudt med klær i dusjen.

Så var det hjem til far, han hadde laget middag til oss i dag. Karbonader, poteter og grønnsaker.