Marthes-mat blogg

torsdag 27. januar 2011

Handletur til Svinesund i morgen

Kjære Dagbok
I morgen er det endelig dagen vi drar til Svinesund for å handle inn god billig mat og vin. Vi bruker å reise dit en gang pr måned. Vel...det blir ikke bare mat og vin men også andre produkter vi handler med oss hjem. Sitter her nå og skriver handlelisten, den bruker å bli lang.

Vanligvis er det jeg og Lene som reiser men i morgen skal Linda (søs) og Anders (kjæreste) være med. Vi skal ha 2 biler nedover. Rullestolen min tar meste av plassen i baksetet på bilen vår så det blir liten plass til passasjerer.

Det jeg ikke liker når vi skal ut på langturer er at da må jeg ha på meg katetet (kabel inn i underlivet m/ plastpose) Det føles akkurat som om jeg tisser i buksen, Men jeg vet av erfaring at det ikke er så mange handikap toaletter underveis, og de som fins er ofte uvasket og jeg blir veldig kvalm av stanken.