Marthes-mat blogg

onsdag 26. januar 2011

Mine Personlige Assistenter

Kjære Dagbok
Jeg har 2 personlige assistenter...Espen og Christine.. (de er kjærester) som hjelper meg når min samboer (Lene) ikke er tilstede. Ettersom jeg ikke ville godta planen fra helsetjenesten at mange forskjellige skulle hjelpe meg, må jeg dekke 70% av lønnen deres selv. Jeg syns det er helt ok, for det er bare 3 eller 4 timer pr uke jeg har behov for hjelp. Min samboer stiller alltid opp for meg...nei det blir galt å si...vi stiller alltid opp for hverandre det er bedre å si det på.

Jeg liker best å klare meg selv når jeg skal i dusjen, men noen ganger når Lene er på jobb ringer jeg Espen eller Christine å spør om en av dem har tid til å komme innom en tur. For meg spiller det ingen rolle hvem som blir med meg inn på badet for jeg vet helt sikkert at Espen aldri ville gjøre meg noe vondt når jeg er naken alene med han.

Svar til Deiligunggutt
Det du skriver til meg viser bare hvor uvitende du er om dette.
Men nå skal jeg fortelle deg hva mine assistenters arbeidsoppgave er når de hjelper meg i dusjen. De hjelper meg med å renhold av mitt hår, ryggen og nedover, mine ben fra hoften og helt ned. Renhold av mine bryster, mave og vulva klarer jeg selv. Vel min samboer for selvsagt lov til å vaske meg der hun vil...............hehehe