Marthes-mat blogg

søndag 24. juni 2012

Søs og Anders hemmelige bryllup.


Kjære Dagbok
I går da vi ankom Sankthansfesten hjemme hos søs og Anders ble vi lurt alle gjestene utenom mamma, pappa og familien til Anders som viste hva som skulle foregå.

Da vi kom frem og ut i haven så jeg presten som hadde viet meg og Lene og da begynte jeg å lure litt på hva dette skulle bety. Så fortalte søs det hele til oss og sine gjester. Det var 22 gjester som søs hadde invitert til festen og ingen viste den egentlige grunnen.

Kl 14:30 ble søs og Anders viet under det store treet i haven der vår bestemor og bestefar hadde blitt viet i sin tid. Etterpå ble det grill fest, men moren og de 2 søstrene til Anders hadde laget et stort koldtbord med mye god mat. Heldigvis hadde søs lånt et stort partytelt med vegger for etter vielsen begynte det å regne litt. Men totalt sett hadde vi det veldig hyggelig sammen.

Jeg var i hel rosa, joggedress alt på meg var rosa klær og sko. Kristine var hel rød fra innest til ytterst. Lene var hel blå. Men hadde vi vist hva som skulle foregår hadde vi selvsagt valgt våre fine klær og ikke møtt opp i Adidas joggedresser.

Jeg og Kristine drakk alkoholfritt til maten, men Lene fikk i seg litt for mye vin så hun sov i bilen hjem og sov til kl 13:00 i dag. I morgen skal vi 3 jentene ut å kjøpe bryllupsgave, vi har diskutert saken og det ender nok med at vi kjøper gavekort så paret kan handle det de vil selv.