Marthes-mat blogg

onsdag 20. juni 2012

Marthe skriver endelig igjen


Kjære Dagbok
Jeg tror jeg har vært inni ei slags skrivesperre boble i ei uke. Har ikke hatt interesse med å skrive her i Min Åpne Dagbok. Har bare slappet av etter den turen vi var på i Russia. Ble så sliten og trøtt etterpå. Eneste jeg har gjort siden vi kom tilbake for ei uke siden, har vært å være kokk for jentene mine som bor her.

Den 2. juli reiser vi i jentegjengen på nakenferie til vårt ferieparadis i Spania. Kommer tilbake her med flere opplysninger senere i Dagboken min.

Håper at sommeren endelig har kommet men det tror jeg hva jeg vil om. Har hatt sol og varme i dag, var hos mamma vi solte oss på baksiden av huset. Jeg soler meg slik jeg pleier i Evas drakt.

Sankthansaften skal vi på party hos søs, hun har lånt et stort partytelt med vegger i tilfelle regn. Vi alle sammen var der også i fjor. Også i år skal jeg stille opp som hel rosa jente. Alle klærne jeg skal ha på meg skal være rosa. Party er et spleiselag hvor vi tar med oss mat og drikke selv som vi deler på og spiser sammen. Jeg skal være med å handle i morgen og skal kjøpe inn mye deilig mat og lage 2 store boller med salatblandinger.

Jeg og Kristine skal på bytur i morgen, må handle inn mat og jeg må på Vinmonopolet etter alkoholfri hvitvin for det er det tomt for her i leiligheten. Tenkte å ta med ei flaske på lørdag ettersom Kristine skal være sjåfør så får vi drikke alkoholfritt. Lene vil nok ha noen glass med rødvin som jeg også må kjøpe i morgen.

Det var alt for denne gangen Kjære Dagbok. Nå har Kristine og Lene kommet og vi skal ut og nyte solen så lenge vi har den her.