Marthes-mat blogg

fredag 4. mai 2012

Uke 18 Rapport


Kjære Dagbok
Det har ikke skjedd så mye spennende siden sist jeg skrev i Min Åpne Dagbok. Det har mest gått i faste rutiner som det så fint heter.

1.mai var vi alle sammen ute i byen å så på toget og hørte på dagens taler. Vi hadde planer om å spise ute denne dagen, men det var så mange mennesker ute at vi ikke fant oss en ledig plass der vi kunne sitte sammen. Så da laget vi oss en enkel middag da vi kom oss hjem.

Senere på ettermiddagen grillet vi god mat ute i haven. Vi grillet pølser, laks og koteletter og mye grønnsaker som vi spiste sammen med hjemmelaget potetsalat. Det var sol og varmt ute så vi kunne gjøre dette.

Vi er nå tilbake i Oslo, reiste i dagtidlig. Jeg savner huset i skogen for det har mye bedre plass en denne lille leiligheten og naturen rett utenfor døren. Men på en annen måte så liker jeg meg også i denne leiligheten. Det kommer av at mamma og pappa er i nærheten. Men jeg gleder meg for å flytte inn permanent i huset i skogen i løpet av høsten.

Kristine min MPA assistent liker seg ikke i Oslo og kjempegleder seg til å flytte med meg og Lene for godt inn i huset. Vi har det så gøy sammen.  Både Kristine og Lene skal tilbake til UIO på mandag og hvis det blir slik at dem skal studere hjemme skal vi reise nordover igjen. Begge har eksamen i juni.

Vi har ingen planer for denne helgen men tar det som det kommer. Bare for i morgen da skal vi hele gjengen sammen med mamma tilbake til svømmebassenget så jeg kan trene i vannet. Det gleder jeg meg til.