Marthes-mat blogg

torsdag 24. mai 2012

Evas drakt i solen


Kjære Dagbok
I 2 dager har vi nå hatt helt supert vær med sol og het varme. Dette har vi utnyttet med å sole oss i Evas drakt (helt naken) ute på verandaen. Skogen er nærmeste nabo og ingen ser inn på vår eiendom. Det er så godt å ligge / sitte i solen uten bikini som klemmer rundt på kroppen.

Hvis noen gutter hadde sett 3 søte jenter uten klær så hadde vel øynene falt ut på guttene. Men det er vår eiendom så vi gjør hva vi vil så lenge vi ikke har naboer helt tett innpå oss.

Ettersom det er så varmt har vi spist middag sent på kvelden, rundt kl 20:00, men vi har da fått i oss noe kald mat og mye kaldt drikke. Vi har drukket mye av Farris Bris og cola. Iskald drikke med isbiter er godt. I kveld skal vi ha Stranda skinke, hjemmelaget potetsalet og vegetarsalat til middag. Enkel og lett måltid for 3 late jenter.

Det forbrukes også en del sol krem og sol olje på 3 jenter som ikke har planer om å bli solbrente. Vi hjelper hverandre med å få på oss dette.

En annen fordel med sol og het varme er at jeg slipper å bruke mine sterke medisiner for solen tar vekk mine smerter.

Mamma er hos oss ennå, pappa kommer oppover etter arbeidet i morgen og skal være hos oss i pinsen. Dette gleder vi oss til alle sammen.

Lene fant frem haveslangen i dag og jeg og Kristine fikk oss en kald dusj der vi lå og solte oss. Vi skrek til og Kristine hoppet opp og løp mot Lene så Lene fikk også smake sin egen medisin, også hun skrek da det kalde vannet omfavnet hennes kropp. Men gøy var det i alle fall.

Når jeg er ferdig med å skrive her skal jeg ta meg en god dusj for jeg er virkelig så het og varm og må avkjøles litt før det blir noe mer sol på meg.