Marthes-mat blogg

lørdag 21. desember 2019

Bursdagsfesten

Kjære Dagbok

Maria kom til meg torsdag og ville vi skulle reise til coop obs på fredag. Jeg sa at vi skal dit på lørdag. Nei ropte Maria og trampet med den ene foten i gulvet. Hun og Victoria måtte dit i går og hun ville at jeg og Anne skulle bli med. Jeg tenkte selvsagt mitt at i morgen er min bursdag og jentene og barna ville ha oss ut av huset mens de laget i stand fest til meg og Anne ettersom vi i år skal feire sammen ettersom hun har bursdag på juleaften. Ok sa jeg da reiser vi dit når skolen er slutt kl 12:00 Jeg kjørte til coop mens Anne gjorde det hjem. Ingen av de andre barna ville være med. Jeg fikk rett da vi kom hjem ut på ettermiddagen hadde jentene og barna laget en helt nydelig bursdag til oss med vegetargryterett og KJ hadde baket marsipankake. Jeg fikk mye sjokolade og marsipan i gaver. Anne fikk det samme