Marthes-mat blogg

søndag 30. juni 2019

Har savnet deg


Kjære Dagbok
Jeg har savnet deg kjære dagbok. Men det har bare blitt slik at jeg ikke har hatt tid for å fortelle deg om livet i huset i skogen. Ja kjære dagbok jeg skammer meg for det men nå skal dette bli annerledes. Nå skal jeg ta meg sammen og regelmessig fortelle deg hva vi holder på med.

Nå sitter jeg ute på terrassen ved vårt ferieparadis i Spania og skriver til deg. Vi kom frem for 30 minutter siden. Her er det veldig varmt så klær bruker vi ikke her. Noen av de andre er ute for å handle inn til kveldens middag. Jeg vet ikke hva de skal spise men jeg og min datter skal ha vegetar burger med pommes frites og salat.

Vi skal være her i 2 uker, mamma og pappa passer huset vårt og pusene så de får mye god mat og omsorg mens vi andre er på ferie. I morgen har vi planlagt bare å slappe av her ved huset og kanskje en tur på stranden. Men på tirsdag blir det bytur med lunsj på vår favoritt spisested.

Nå får de andre snart komme tilbake, jeg begynner å bli tørst. Har bestilt brett med cola for det liker jeg. De andre skal nok ha vin til maten, akkurat det skal jeg stå over i kveld i denne varmen. Kald dusj frister mer noe jeg tror jeg skal ta etter jeg er ferdig med og snakke med deg kjære dagbok.

Den kalde dusjen frister mer og mer så jeg sier ha en god kveld til deg kjære dagbok og vi snakkes veldig fort igjen