Marthes-mat blogg

søndag 19. oktober 2014

Endelig min tur å bli tante

Kjære Dagbok
I går kveld ringte pappa til meg og fortalte en stor nyhet. Jeg hadde blitt tante til ei STOR jente. Min lille-søs og hennes mann hadde blitt foreldre for første gang. Det er allerede bestemt at den store jenta skal ha navnet etter vår bestemor, Natalya eller Nata i kort versjon.

Vi feiret Lenes 29 års bursdag i går kveld da jeg fikk telefon fra sykehuset. Så det ble litt mer feiring her i går kveld og i dag. Alle i huset i skogen er så glade for at søs og Anders nå har blitt foreldre.

Kristines lille-søs Maria tror hun har blitt store søs og snakker i vei som en foss og er veldig stolt å fortelle dette på skolen i morgen.
Det blir nok en Bærumstur til helgen for å hilse på Nata for hele jentekollektivet.


Det står bra til med mor, barnet og far som var med når Nata hadde funnet det for godt å krabbe ut i den store ukjente verden med alle muligheter som venter på henne senere i livet.