Marthes-mat blogg

søndag 11. desember 2011

Tårevåt avskjed


Kjære Dagbok
I dag har jeg og Lene hatt en tårevåt avskjed. Da vil du vite hvorfor? Neida, det er ikke slutt mellom oss. Det var meningen at alle vi skulle reise tilbake til Oslo på fredag. Men på torsdag kom Kristine til meg og sa at hun ikke hadde noe i Oslo å gjøre denne uken og lurte på om jeg ville være sammen med henne her i huset denne uken. Kristine er så snill mot meg så jeg bestemte meg for å bli igjen med henne.

Lene skal arbeide frem til fredag, da skal hun ta ut 2 ukers avspasering i form av ferie. Mamma skal oppover her på fredag og da skal Lene og Nadya sitte på med henne.

Jeg og Kristine kjørte Lene og Nadya på toget på Lillehammer som de nå sitter på vei til Oslo. Det er bare 5 dager før Lene kommer tilbake til meg, men jeg kan ikke noe for det at jeg savner henne så mye. Jeg gruer meg til å måtte sove alene denne uken i sengen vår. Kristine sa hun kunne sove inne hos meg, men det blir ikke det samme som når Lene er hos meg. Da ligger vi tett i tett og sover med armene rundt hverandres kropper.

Ja jeg vet Kjære Dagbok, Marthe må ta seg kraftig sammen og oppføre seg som en voksen person og ikke som en liten unge.