Marthes-mat blogg

onsdag 7. desember 2011

Julegave innkjøp


Kjære Dagbok
I dag har vi vært ute og forsøkt å handle julegaver, men det er det samme problemet vært år hva skal man kjøpe til dem som skal ha pakke.

I fjor brukte jeg å gi bort gavekort så de kunne kjøpe seg det de ville selv, men i år skal jeg gi bort gaver jeg har kjøpt. Kristine var med meg på julehandel i dag. Lene og Nadya var også med men ikke sammen med oss men vi hadde avtale om å møtes igjen et sted i kjøpesenteret etter noen timer.

Jeg vet hva jeg skal kjøpe til Kristine, men det får jeg gjøre når jeg og Lene er ute på julehandel litt senere. Jeg vil gi min kjære Lene noe som hun har ønsket seg lenge og det fant jeg i dag.

Så i dag har jeg kjøpt julegave til Lene, søs, Anders, Nadya, mamma og pappa. Bare Kristine står igjen, men det må jeg ta når hun ikke er med selv.

Mens jeg og Lene spiste lunsj tok Kristine og Nadya seg en tur alene rundt i kjøpesenteret for å kjøpe julegaver, de kom tilbake etter 1 time. Etter å ha handlet med oss råvarer så vi kan lage hjemmelaget pizza reiste vi hjem igjen.

Jeg og Lene laget en stor pizza med mye godt på som vi spiste til middag. Etterpå begynte Kristine og Nadya med sine studieoppgaver mens jeg og Lene la oss på sofaen og slappet av.