Marthes-mat blogg

mandag 31. oktober 2011

Døgnville alle sammen

Kjære Dagbok
Alle vi her er døgnville etter at klokken ble stilt tilbake i helgen. Kroppen vår følger sommertiden hva gjelder når vi skal stå opp om morgenen, mat tider og sovetid. Vi har ikke helt fått innstilt oss etter vintertiden ennå.

I Russia har dem sluttet med å skille mellom sommer og vintertid på klokken sin etter at Presidenten kom 1 time for sent til et viktig møte i vår. Da la han ned forbud mot dette klokke tullet. Vi er helt enig med han i dette.

I dag har Lene vært kokken, hun laget god gammeldags ertesuppe. Vi brukte mitt spesialkrydder på suppen og resten av suppen har vi delt opp i pakker og lagt i fryseskapet.

I morgen er det min tur til å være kokk, jeg skal lage grønnsakslapskaus til middag. Jeg lager alltid en stor kjele så vi kan fryse ned til senere middager. Jeg og Kristine var i ettermiddag på Rema og kjøpte inn alt av grønnsaker jeg trenger.