Marthes-mat blogg

onsdag 15. juni 2011

Vil se Marthe naken?

Kjære Dagbok
I dag sjekket jeg trafikkilder i bloggen min, da så jeg under søkeord at mange hadde brukt disse søkeord på å søke meg opp på nettet.

Marthe naken, Marthe Marina naken, Naken Marthe, Naken Marthe Marina, Naken rullestol Marthe, osv bortover.

Hvorfor skulle det være så interessant å se meg ei rullestoljente naken? Jeg har de samme kroppsdeler som en normal ”frisk” jente har. Vel ingen jente er helt lik hverandre når det gjelder utforming av kroppen vår så det er vel derfor så mange ønsker å se meg naken. Men der må jeg nok skuffe dere, jeg har ingen planer om å vise meg naken for noen i min åpne dagbok.

Men hvis dere som er så interessert i hvordan kroppen min ser ut, er dere velkommen til å komme til nudiststranda på Huk, Oslo. Der bruker jeg og vennene mine å sole oss om sommeren hvis vi da ikke er på naturistsenter i Spania på ferie.