Marthes-mat blogg

lørdag 11. juni 2011

Marthe, Lene og Linda i Moscow

Kjære Dagbok
I dag skriver jeg til deg fra soverommet i min onkel og tantes herskapsvilla i utkanten av Moscow. Vi 3 jentene reise hit i går med fly fra Gardermoen. Vi er her fordi i morgen er det Russian bursdag (Nasjonal dag) Da er det folkefest på Den Røde Plass her i byen med mange av de mest kjente artister skal opptre.

Nadya mitt søskenbarn som bor i St. Petersburg har også kommet hit vi er. Jeg hadde med meg brev som pappa hadde fått fra udi som jeg overleverte til Nadya. Hun ble kjempeglad da hun fikk vite at hun hadde fått arbeidstillatelse som sykepleier i Norge.

I dag har vi besøkt et stort badeland hvor vi har koset oss i flere timer sammen med resten av vår store familie her borte. Etterpå var vi på kafé å spiste middag.

Jeg føler det på kroppen at jeg er veldig sliten etter alt i dag og i går. Dette er mye mer enn jeg vanligvis er vant til å gjøre. 
Så nå kjære dagbok skal jeg krype opp i sengen og slappe av noen timer før vi skal spise kveldsmat. Jeg er tilbake med rapport i morgen til deg.