Marthes-mat blogg

onsdag 9. februar 2011

Siste Natt i Moskva.....For Denne Gangen

Kjære Dagbok
Jeg er så sliten, har veldig vondt over hele kroppen min. Måtte spørre min pers ass Espen i kveld om han kunne hjelpe å kle av meg klærne og legge meg under dyna.

Nå ligger jeg endelig under dyna og venter på at søs skal komme å sove her hos meg i natt. Heldigvis skulle Elena ha vakt på et sykehus i natt, ellers hadde vel hun satt meg til mer trening i kveld. Jeg vet at hun vil mitt beste, men noen ganger blir det for mye av det gode.

I går var jeg mer naken enn påkledd ang alle treningsperiodene Elena gjorde med meg. Hun hadde meg i dusjen 6 ganger og selvsagt måtte hun bruke den såpesvampen over hele meg hver eneste gang.

I dag etter begravelsen var over så var det på igjen med trening og av med alle klærne, så i dusjen.  Elena ville at jeg skulle komme til henne i 2 uker i sommer på ferie. Men neitakk det vil jeg ikke for den mase Elena klarer jeg meg uten.

I morgen reiser vi hjem. Når jeg kommer hjem i morgen kveld skal jeg kle av Lene alle klærne og ta henne med meg opp i sengen og holde rundt henne veldig lenge. Det er det jeg har savnet mest her, holde rundt Lene.

Nå er kl 21:25 (Russian time) så jeg tror jeg skal slukke lyset og slappe av til søs kommer.