Marthes-mat blogg

onsdag 23. februar 2011

Onsdag 23.02.2011 Behandlingsdag

Kjære Dagbok
I dag hadde jeg bestilt taxi til kl 09:00. Kristine skulle være med som pers ass (PA) i dag. Jeg hadde time hos fysioterapeuten kl 10:00. Da vi kom dit så skjedde det som er vanlig ved mine besøk, Kristine hjalp meg med å få kledd av meg alle klærne og med hjelp fra fysioterapeuten kom jeg opp på behandlingen sengen. Behandlingen besto i nesten det samme som jeg har beskrevet før. Etter behandlingen var over hjalp Kristine med å få på meg klærne igjen og tok taxi hjem igjen.

Vel hjemme var jeg trøtt og sliten, men hadde lyst på en dusj for jeg hadde ikke dusjet i dag tidlig før jeg skulle til behandling. Kristine hjalp meg med noen praktiske ting jeg trengte hjelp til. Etter dusjen og jeg hadde fått på meg igjen joggedressen, dro Kristine hjem. Hun og broren skulle på jobb i ettermiddag. 3 ettermiddager i uken fra kl 15:30 til 21:00 jobber de sammen med å vaske hus i nabolaget.

Jeg var som sagt trøtt og sliten så jeg krøp opp i sengen og skulle slappe av, men sov i nesten 2 timer. Etterpå var det å sette i gang med å lage middag til Lene kom fra jobben. I dag laget jeg en enkel middag, joika kjøttboller i brun saus med kokte poteter og grønne erter.

Etter middagen slappet vi av litt før jeg begynte å surfe litt på nettet. Jeg har også fått jobbet litt i kveld med å legge inn nye fotoserier på den erotiske nettsiden jeg er webmaster på.
 
Noen har spurt meg: Hvorfor vil du ligge helt naken på behandlingssengen til fysioterapeuten når han eller hun utfører behandling på deg? Til dette må jeg svare at det er fysioterapeuten som har bestemt at jeg må være helt naken for at kunne gi kroppen min massasje og at treningen blir utført riktig. Hadde jeg fått bestemme tror jeg ville ha beholdt trusen og t-skjorte på meg. Men nå har jeg gjort dette så mange ganger at jeg glemmer at jeg er naken når jeg får behandling.