Marthes-mat blogg

fredag 4. februar 2011

Jeg skal be for deg

Kjære Dagbok
Det var en mørkhudet mann fra Pakistan som ville bli min venn på profilen på Facebook. Jeg klikket på ok og han ble lagt inn i vennelisten min.

Så begynte han å chatte med meg, han var ute etter norsk kone. Jeg fortalte til han at jeg i et fast forhold, jeg fortalte at jeg elsker jenta mi Lene. Dette var han ikke helt enig i og så at han skulle be for meg slik at jeg ble frisk i hodet slik at han kunne gifte seg med meg og bo lovlig i Norge. Han begynte å stille meg veldig intime spørsmål så jeg ble veldig lei av han.

Han fortalte at kvinner som elsker kvinner i Pakistan ble friske etter bønn slik at de kunne gifte seg med en mann.

Etter å ha fått noen gode råd av noen hyggelige personer inne på ----Sett Maria Amelie Fri---- profilen fikk jeg endelig fjernet han fra vennelisten min.

Jeg vil gjerne ha venner på Facebook og mener at alle fortjener en sjanse å bli kjent med meg. Men alle som vil lære meg å kjenne må følge disse reglene jeg skriver her.

1) Ikke snakk sex med meg.
2) Ikke spør hva jeg og Lene gjør i sengen vi deler
    Ellers kan mine venner på Facebook spørre meg etter alt de ønsker.