Marthes-mat blogg

tirsdag 13. juni 2017

Ta deg sammen



Kjære Dagbok
Ta deg sammen syns jeg hører Min Åpne Dagbok roper til meg. Ta deg sammen fortell meg mer om hva du og dere andre holder på med i huset i skogen. Ta deg sammen MARTHE roper boken min.

Jeg er enig med Min Åpne Dagbok om at jeg må ta meg sammen og fortelle deg mye mer enn det jeg har gjort det siste året.

Noen ganger virker det som jeg er inne i en stor skrive boble der jeg ikke har ideer eller interesse for å fortelle deg noe. Tror det er tiden som ikke strekker til her i kollektivet.

Ekstra hyggelig er at min mail innboks har det kommet inn veldig mange mail som spør om jeg har sluttet med å skrive i min blogg eller det har hendt noe som gjør at jeg ikke lenger kan skrive. Jeg forstår bekymringen men jeg er nok levende ennå. Hadde jeg ikke vært det hadde Lene eller Kristine skrevet det inn på bloggen for begge har passordet til min blogg i tilfelle de selv skulle ha lyst til å skrive noe selv.

Jeg skal love deg at nå skal jeg ta meg sammen og fortelle deg så mye som mulig om hva jeg og vi holder på meg. Jeg har alt tenkt ut hva det neste jeg skal fortelle deg om men må finpusse litt på det før artikkelen kan skrives inn hos deg min kjære dagbok