Marthes-mat blogg

tirsdag 12. juni 2012

Jentegjengen i Moscow


Kjære Dagbok
Nå er vi i Moscow, det vil si jeg, Lene, Kristine, søs og mamma. Vi bor hos min tante og onkel i utkanten av byen. Vi kom hit på søndag og vi har vært ute på mye gøy sammen. Jeg har vært ute på rideturer med Oleg, min hest som jeg har her. Kristine hadde aldri sittet på en hest før så det ble en ny opplevelse for henne.

Vi har også vært ute på handletur som endte med mye russian krydder, cd musikk og litt klær. Etterpå badet vi i et stort badeland før vi reiste tilbake til der vi bor.

I morgen reiser vi hjem til Oslo igjen, litt trist er det også for vi liker oss her så godt, men vi jentene har planer om å reise hit igjen i løpet av sommeren på 1 eller 2 ukers ferie hos tante og onkel. Da får jeg også flere rideturer med Oleg.