Marthes-mat blogg

mandag 16. januar 2012

Jentetur

Kjære Dagbok
I dag har jeg og Lene vært ute på jentetur alene. Kristine og Nadya ville være hjemme i huset i skogen så da reiste jeg og Lene ut på jentetur. Vi reiste kl 08:45 til CC Martn kjøpesenter på Gjøvik. Vi var der med et samme de åpnet kl 10:00.

Det vekket minner hos meg da jeg rullet inn døren på senteret. Jeg og Lene var innom der 1 mnd før den bil ulykken som overførte meg til denne stolen. Den gangen hadde vi besøkt Lenes familie og stoppet på Gjøvik for å kjøpe med en gave til en kollega som hadde bursdag.

Vel, i dag var vi ikke ute etter noe stor handel, men bare tok det som en tur. Vi fikk kjøpt noen fine sexy undertøy i string og tanga som vi bruker. Mens Lene fortsatte å prøve på seg klær rullet jeg inn på matbutikken. Der fikk jeg kjøpt noen kilo med roast biff som jeg skal steke på onsdag.

Etter en lang stund fant vi en hyggelig kafe hvor vi kjøpte oss en meget god lunsj. I dag ble nistepakken igjen hjemme for vi hadde bestemt oss for å kjøpe lunsj når vi var ute på denne turen. Vi fikk i alle fall kjøpt oss noe bra klær på tilbudet + noen dvd filmer + musikk.

Da vi kom tilbake til huset i skogen kl 14:10 var Kristine i gang med å lage middag. Hun kokte poteter og kokte torsk med grønnsaker. Så vi spiste middag alle 4 før vi fant ut at vi skulle slappe av i våre senger noen timer.

I kveld tror jeg at vi kommer til å sovne tidlig for vi er trøtte og slitne alle vi huset i skogen.