Marthes-mat blogg

onsdag 31. august 2011

Onsdag 31.08.2011 Behandlingsdag + Lillehammertur

Kjære Dagbok
I dag har jeg vært igjen hos fysioterapeuten og fått behandling. Syns det gikk greit i dag selv om behandlingen og treningen gjorde jævla vondt i kroppen min. Mamma var med i dag. Jeg hadde time kl 09:00 og vi reiste fra meg kl 08:15. Vi var hjemme igjen hos meg kl 10:45. Da var jeg så trøtt og sliten at jeg krøp opp i sengen og la meg for å slappe av.

I dag skal jeg lage noe lettvint til middag. Omelett med salatblanding. Når Lene og Kristine kommer hjem skal vi spise og så skal vi reise nordover.
Vi har planlagt å reise kl 17:00 i ettermiddag opp til det nye huset vært i nærheten av Lillehammer. Kristine skal kjøre bilen min med Lene i fremsete og meg der bak. Jeg har 2 rullestoler, 1 gammel og den nye. Tenkte å ta med den gamle opp til huset og la den bli igjen der oppe når vi reiser hjem på fredagskveld eller lørdagsmorgen. Da har jeg stolen der oppe i huset og trenger ikke å ta med den hver gang vi er i huset fra Oslo.

Etter planen skal vi overnatte hos Lenes far og samboer, men vi tar med oss oppblåsbare madrasser og soveposer når vi reiser for det kan hende at vi heller vil overnatte i huset vårt. Det skal bli spennende å se huset igjen. Jeg husker jeg var med Lene dit da bestemor og bestefaren levde og jeg hadde 2 ben å løpe rundt på.

Nå skal jeg lage nistepakker til oss 3 for vi bruker å stoppe underveis og spise når vi er ute på Lillehammer turer. Kristine har fast opplegg med studie dager på torsdag og fredag. Denne uken har hun jobbet mye med sine hjemmestudier og tar seg fri så hun også blir med oss. Lene har fri disse dagene fra jobben sin så sånn sett er det helt perfekt at alle 3 kan reise sammen oppover.

Jeg skriver i Min Åpne Dagbok i morgen kveld hvordan jeg oppfatter huset jeg skal flytte til i neste sommer. Når jeg er der oppe må jeg bruke mobilt Internett på min pc inntil vi får inn telefon og ADSL i huset senere.