Marthes-mat blogg

tirsdag 23. august 2011

Handletur med Nadya

Kjære Dagbok
I dag har jeg og Lene tatt med oss Nadya på handletur i Oslo. Jeg syns hun trengte nye klær. Jeg vil ikke at hun skal se ut som en uteligger med de klærne hun hadde på seg når hun kom i går.

Så i dag har hun fått nye fine klær av meg, men jeg og Lene har en del klær vi ikke bruker lenger og Nadya ville mer enn gjerne overta disse. På Europris fant jeg en fin rød joggedress til henne, i tillegg hun fikk rød genser, røde t-skjorter og ikke minst rød bh og tanga truser i forskjellige farger. Hun ble kjempeglad og sa hun vil betale tilbake når hun får sin første lønn, men jeg sa dette var en gave så jeg vil ikke ha tilbake noen penger. Vi var også innom en sportsbutikk og kjøpte gode joggesko til henne. Nå ser ikke Nadya lenger ut som en uteligger med sine nye klær. Hun har tatt på seg den røde joggedressen i kveld. Rødt er hennes favoritt farge.

Etter vi var ferdige med handleturen stakk vi innom et spisested og kjøpte oss en deilig lunsj før vi reiste hjem igjen.