Marthes-mat blogg

mandag 26. september 2011

Marthe endelig tilbake på nettet

Kjære Dagbok
Etter en veldig lang helgferie er jeg endelig tilbake på nettet. Vi bestemte oss for å ta ei langhelg uten mobil og internett hvor vi var sammen og gjorde aktiviteter sammen. Vi har hatt det veldig gøy sammen i disse dagene. Dette er noe vi helt garantert kommer til å gjøre flere ganger når mulighetene ligger til rette for det.

I dag har jeg igjen vært hos min fysioterapeut og fått behandling som er delt inn i massasje av kroppen og med treningsøvelser etterpå. Alt avsluttes med at jeg slapper av 10 min før jeg kler på meg igjen. I dag ville mamma være med meg og det syns jeg er koselig. Etterpå kjørte hun meg hjem. Etter jeg hadde spist nistepakken min var jeg så sliten og trøtt at jeg krøp opp i sengen for å slappe av til jeg begynte med middagen til oss 3 jentene.

Lene arbeider til kl 22:00 i kveld på sykehuset. Kristine kom hjem kl 14:30 og middagen var ferdig kl 15:30. Jeg og Kristine spiste middag sammen og så satte en kjelen i kjøleskapet med suppe så Lene skal også få varmt mat i kveld når hun kommer fra jobben.

I morgen tirsdag og onsdag skal jeg arbeide fra mitt hjemmekontor med saker som venter på meg. Jeg må også få update denne hjemmesiden jeg er webmaster for med nye foto-series.