Marthes-mat blogg

onsdag 6. april 2011

Onsdag 06.04.2011 Behandlingsdag

Kjære Dagbok
I dag har jeg vært hos fysioterapeuten og fått ny behandling og trening. Espen kom og hentet meg som avtalt og kjørte med dit bort. Etter å ha kledd av meg alle klærne løftet Espen meg opp på behandlingssengen og behandlingen begynte med massasje av ryggen og nedover høyre ben. Etter på var det treningen som fysioterapeuten hjalp meg med. I dag gjorde det veldig vondt og etter behandlingen var slutt måtte jeg be Espen om hjelp til å få på meg joggedressen.

Etter behandlingen i dag hadde Espen lovet å spandere lunsj på meg. Han løp inn på Meny og kom ut igjen med noe i en plastpose. Så kjørte vi hjem til meg. Hjemme hos meg laget han baguette med roast biff, tomat, agurk og remulade til meg. Det er veldig godt. Espen kan lage god mat hvis han vil. 

Da han hadde reist måtte jeg krype opp i sengen for å slappe av litt for treningen hos fysioterapeuten i dag hadde tatt på meg. Men jeg stilte klokken på mobilen så jeg skulle vakne slik at jeg fikk laget middag til Lene kom hjem fra jobben. Denne uken skal vi handle på fredag og Lene vil gjøre det alene for da tar hun det når hun kommer fra jobben. Jeg skal bare skrive handlelisten i morgen.