Marthes-mat blogg

fredag 22. mai 2015

Marthe er trist

Kjære Dagbok
Jeg er trist etter jeg fikk høre om han som er min insperasjonskilde som gjorde at jeg begynte med å skrive bloggen Min Åpne Dagbok er alvorlig syk. Du spør hvor jeg har disse opplysninger fra? Jeg svarer at som sykepleier så kommer dette under taushetsbelagte opplysninger. Nå har jeg fått disse opplysninger fra en annen kilde og ikke gjennom mitt arbeid som sykepleier.

Jeg husker jeg spurte han om det var vanskelig å skrive blogg hvorpå han svarte bare sett deg inntil pc og la dine tanker flyte. Jeg er glad at jeg hørte på hans gode råd og begynte med Min Åpne Dagbok som har gitt meg og mine mye glede og sorg før jeg fikk sperret kommentarfeltet.

På denne tiden hadde jeg norsk profil på facebook men etter begge mine ble sperret av facebook på grunn av falske anklager laget jeg en russisk utgave som jeg er inne med. Det er heller ingen hemmelighet at med min norske profil ble jeg også utsatt for grov mobbing og sjikane og vi tror at det var disse mobberne som fikk sperret min profil ute fra facebook.


Fra utsiden har jeg fulgt med min insperasjonskilde hva han har holdt på med i disse årene og han er en omsorgsfull person med alt han tar tak i. Jeg sitter nå å vurdere om jeg skal ta direkte kontakt med han på privat melding for å takke han for den fantasiske personen han er.