Marthes-mat blogg

fredag 2. mai 2014

En dag i køya

Kjære Dagbok
I dag har jeg ligget for det meste i køya. De andre skulle på handletur til Svinesund i dag men jeg følte at kroppen min sa nei så jeg ble hjemme. Lene og Kristine var bekymret og mente at en av dem skulle bli hjemme men jeg ba begge at de kunne reise for jeg klarer meg selv. Pappa har vært hjemme i dag så han har vært nede hos meg noen ganger.

Jeg har vært barnevakt for de 2 snille pusene vi har for begge er med på tur. Vi reiser ikke fra dem hjemme uten tilsyn.

Jentekollektivet og mamma kjørte kl 10:00 mot Svinesund for å handle og Lene og Kristine har ringt meg mange ganger i dag for å høre at alt er bra.  Lene ringte kl 15:15 å fortalte at de var her igjen rundt kl 17:00.

I dag så jeg ligget i køya, sovet litt, lest Donald og hørt på ei lydbok. Jeg har også laget meg middag, ringte opp til pappa og ba han komme ned så kunne vi spise sammen. I dag laget jeg stekt laksefilet, poteter og grønnsaker til oss. Pusene fikk også smake laks som de liker veldig godt.


Nå er jeg tilbake i køya og slapper av med å lese nyheter på nettet. Jeg gleder meg til de andre kommer. Selv om det er godt å være alene så savner jeg hele jentegjengen og da spesielt Lene Christine.